Advertorial versus publicitate nativa

Ce sunt advertorialele?

Advertorialele sunt anunturi care iau forma continutului editorial, dar cu un ton promotional mult mai clar. „Iata un produs sau o companie, de ce este minunat, acestea sunt motivele pentru care ar trebui sa-l utilizati si de aici puteti sa-l cumparati.” In esenta, cititorul poate descifra un produs de vanzare in primele doua propozitii. In mediul online vom intalni chiar notiunea de redactare advertoriale SEO – creare-optimizare-site.ro care sunt publicate pe bloguri.

Ce este publicitatea nativa?

advertoriale si publicitate
model advertorial online

Anunturile native trebuie sa preia forma si stilul editorial al publicatiei sau site-ului in care apar. Anunturile native contin de obicei continut interesant si util, din care cititorii pot obtine informatii. Agentul de publicitate este pozitionat ca lider de gindire sau expert, dar articolul nu il promoveaza niciodata in mod direct sau face un pitch de vanzari. Anunturile native sunt angajate si pot fi distribuite pe retelele sociale foarte mult. Cercetarile arata ca anunturile native au o crestere cu 18% a intentiei de cumparare si o crestere de 9% pentru afinitatea marcii comparativ cu anunturile banner, potrivit Sharethrough, si sunt consumate in acelasi mod ca si continutul editorial.

Pentru agentii de publicitate cu multa experienta in industria lor, redactare articole SEO – creare-optimizare-site.ro cu link contextual si publicare pe bloguri este o tehnica SEO foarte eficienta. Pentru agentii de publicitate care doresc sa descrie produsele sau serviciile lor si sa faca un pitch de vanzari directe, advertorialele functioneaza bine pentru acest lucru. Dar motivul pentru care cred ca agentii de publicitate ar trebui sa ia in considerare publicitatea nativa deasupra advertorialelor este simplu: implicarea cititorului.

Acum, ganditi-va cat de probabil ar fi sa distribuiti un articol online despre un subiect interesant pe pagina dvs.? Potrivit datelor furnizate de platforma nativa de publicitate Earnify, consumatorii au cu 25% mai multe sanse sa se angajeze cu un anunt autohton in comparatie cu o publicitate banner traditionala, iar 53% din implicarea in anunturi native este pozitiva, crezand autenticitatea marcii.

Un studiu publicitar al MDG a aratat recent ca brandurile utilizeaza publicitatea nativa din urmatoarele motive: sa ofere marketing mai relevant; pentru a spori angajamentul consumatorilor; pentru a genera constientizare sau buzz; реntru a determina publicul sa vorbeasca despre subiect; si pentru a obtine mai multa atentie asupra anuntului din banner. De asemenea, studiul a constatat ca 70% dintre utilizatorii de internet doresc sa invete despre produse prin continutul articolelor, mai degraba decat prin anunturi traditionale.

Daca continutul de calitate este rege, este momentul sa incepeti sa spuneti povestiri care ofera informatii utile potentialilor clienti. Publicitatea nativa nu este o tendinta, este aici sa ramana. De asemenea, nu este un termen fantezist pentru advertoriale. Agentii de publicitate recunosc puterea creativitatii, iar implicarea in povestiri deja castiga teren in fata publicitatii native.

Post Author: Autorul