Greseli comune facute in fitness

In antrenamentele de fitness se pot comite unele greseli.
Greseli comune facute in fitness

Pentru multi oameni, practicarea exercitiilor in centrul de fitness pare adesea foarte simplista: pur si simplu se inscriu la antrenamente, iar dupa cateva saptamani, ies pe usile salii de sport tonifiati si zvelti. De fapt, totul nu este atat de facil si chiar unele greseli minore pot reduce efectele benefice ale fitness-ului asupra corpului si mintii. Prin urmare, este recomandat sa va familiarizati imediat cu aceste greseli si sa luati toate masurile cuvenite pentru a nu le comite.

Strategie gresita

Pentru a aduce corpul intr-o forma perfecta, nu este suficient doar sa va implicati in fitness, desi acesta este cu siguranta unul dintre cei mai importanti factori. In plus, trebuie sa va oferiti o nutritie adecvata, un somn linistit si suficienta activitate fizica in afara salii de sport.

Respiratie necorespunzatoare

Respiratia inteligenta este cheia pentru orice fel de exercitii fizice. Daca va mentineti respiratia in timpul exercitiilor de forta sau incepeti sa va sufocati in timpul miscarilor de aerobica, atunci muschii si organele dvs. interne nu vor putea primi cantitatea de oxigen necesara pentru activitatea lor coordonata.

Invatarea modului de a respira corect nu este simpla dar trebuie sa monitorizati inhalarea si exhalarea in timpul exercitiului fizic, in acelasi mod ca postura si pozitia corecta a bratelor si picioarelor. Expertii in fitness va pot ajuta in acest sens, invatandu-va cu usurinta respiratia corecta inca de la primele lectii de fitness.

Extremele abordarii

Exista doua tipuri de a practica fitness ineficient. Primul este atunci cand o persoana se antreneaza prea putin, de teama sa nu se raneasca. Al doilea, cand o persoana se antreneaza prea mult, ceea ce confera aproape intotdeauna efectul advers obiectivului stabilit.

Cert este faptul ca mai mult nu inseamna intotdeauna mai bine. Muschii si organismul nostru au nevoie de odihna regulata pentru a putea crea forma dorita. Daca le incarcati constant efortul, atunci eficienta antrenamentului va scadea drastic.

Neglijarea incalzirii

Unii nou-veniti in fitness considera ca pentru incalzire este suficient sa mergeti pe coridor si sa va aplecati de cateva ori. De fapt, trebuie sa acordati multa atentie inceputului corect si sfarsitului corect al antrenamentului. Incalzirea ajuta la trezirea muschilor si la cresterea fluxului de sange, pentru a exersa mai eficient si a fi mai putin obosit. In plus, reduce atat riscul de ranire, cat si posibilele dureri musculare. Iar intinderea si lovirea muschilor dupa antrenament ajuta la relaxarea si destinderea lor, dupa ce au fost contractati.

Lipsa regularitatii

Cu cat exercitiul este mai regulat, cu atat va afecteaza mai pozitiv corpul. Este mai bine sa va antrenati uniform putin cate putin, decat o data pe saptamana, epuizandu-va cu un antrenament intens si prelungit. Imaginati-va ca muschii dvs. sunt ca plantele pe care trebuie sa le cresteti in gradina! Nu le veti administra dintr-o data intreaga ratie lunara de apa si ingrasaminte, deoarece vor muri pur si simplu. Deci, trebuie sa va dozati sarcinile si sa le efectuati cat mai des daca vreti o dezvoltare armonioasa a corpului.

Post Author: Stefan