Sfaturi pentru gasirea cumparatorilor pe piata europeana de fructe si legume proaspete

În medie, aproximativ 75% din toate fructele și legumele proaspete din Europa sunt vândute de supermarketuri și doar 25% se vând în piețe, la tarabă. Ponderea supermarketurilor este și mai mare în Europa de Nord și de Vest, dar mai mică în țările din sudul Europei.

Marea majoritate a acestor supermarketuri aparțin lanțurilor de vânzare cu amănuntul, care își cumpără produsele de la un număr tot mai mic de fermieri. În același timp, și cerințele lor continuă să crească. Acest lucru face ca pentru fermieri să fie tot mai dificil să găsească (și să păstreze) un cumpărător. Urmați aceste sfaturi pentru a vă ajuta să găsiți potențialii dvs. cumpărători.

Fii profesionist și bine pregătit

tarabe pentru piete agro-alimentare

Sectorul european de fructe și legume proaspete este un sector dinamic, plin de noi oportunități. Una este să vinzi marfa la tarabe pentru piete si alta este să livrezi la supermarketuri. Atunci când un fermier caută cumpărători potențiali, trebuie să fie bine pregătit, să își cunoască forțele și punctele slabe. Asigurați-vă că vă cunoașteți potențialii cumpărători înainte de a-i contacta.

Mai mult, a face afaceri în Europa necesită o atitudine pro-activă. Trebuie să fii profesionist și să faci tot posibilul pentru a respecta cerințele lor. Cumpărătorul dvs. se va aștepta la abilități bune de comunicare și răspuns prompt. Cumpărătorii europeni se așteaptă la o comunicare clară și directă 24/7. De asemenea, cumpărătorii vor să afle mai multe despre afacerea dvs.; un site web informativ poate fi de ajutor oricărui fermier.

Numărul distribuitorilor din sectorul european de fructe și legume proaspete este în scădere. Există doar câțiva furnizori care distribuie fructe și legume proaspete către supermarketurile europene. Pentru a-i păstra în calitate de intermediari între dvs ca fermier si supermarket, trebuie să respectați cerințele acestora.

Folosiți cataloage online

O bună sursă de informații despre importatorii profesioniști din Europa sunt cataloagele de expozanți online. Acestea sunt publicate de târguri comerciale din întreaga lume. Principalele târguri în sectorul fructelor și legumelor proaspete sunt: Fruit Logistica din Berlin, Germania și Fruit Attraction în Madrid, Spania.

Aceste cataloage online au motoare de căutare pe care le puteți utiliza pentru a găsi cumpărători pentru fiecare produs sau grup de produse. Acestea oferă informații relevante, cum ar fi site-urile web ale cumpărătorilor și datele de contact.

Vizitati targuri comerciale

Vizitați târguri cum ar fi Fruit Logistica din Berlin și Fruit Attraction la Madrid sau alte târguri din Paris, Londra și Varșovia. Acest lucru vă va oferi oportunitatea de a contacta direct cu diverși importatori.

Este, de asemenea, o oportunitate excelentă de a găsi informații de fundal pe noile piețe țintă sau de a prezenta compania direct către clienții dvs. potențiali.

Acest lucru înseamnă clar că veți face costuri. Cu toate acestea, veți găsi o concentrare mare de perspective relevante într-un singur loc. Acest lucru face să merite investiția.

Recomandare pentru administratorii de piețe din Romania: Produse Composite este siteul unui producător de tarabe pentru piete agro-alimentare de foarte buna calitate.

Post Author: Autorul